donderdag 24 januari 2019

'Waarom opkomen voor dieren?'


Waarom zou je opkomen voor dieren en voor dierenrechten :
Omdat wij leven in zulk een Tolerante maatschappij,
waar ze de veeboeren en bedrijven v贸贸r alles EXCUSES geven ,

voor hun gedrag en omgang met dieren?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

BLOG STOP.

NOGMAALS de vermelding dat dit Blog nagenoeg is gestopt. Hooguit heel af en toe verschijnen nog een post. Men kan het natuurlijk wel terug l...