zaterdag 2 februari 2019

"Groepje overlevers"

"Dit zijn ze dan: de overlevers van de stalbrand waarbij rond de 3000 dieren omkwamen. The happy few.....
En nu wacht hen een terugkeer als ‘fokzeug’ of ‘slachtvarken’.
Zijn zij eigenlijk wel the happy few?"
Overigens heeft de fotograaf, Tony de Kort, dit ontroerend kwetsbaar vastgelegd. Heel bijzonder :

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

BLOG STOP.

NOGMAALS de vermelding dat dit Blog nagenoeg is gestopt. Hooguit heel af en toe verschijnen nog een post. Men kan het natuurlijk wel terug l...