dinsdag 26 maart 2019

'Het verhaal van mijn leven - Van droom naar werkelijkheid'

"Deze video gaat over hoe ik mijn leven 8 jaar geleden veranderde toen ik het stadsleven verliet en 1.000 km naar het Noorden verhuisde en een nieuw leven startte dichtbij de natuur. Dichtbij al die dingen waar mij hart naar verlangde.

Deze 8 jaren waren zo uitdagend en hard maar tegelijk ook zo mooi en magisch op elke mogelijke manier. Ik heb zoveel geleerd sinds de dag dat ik in het oude huis in dit kleine dorp in het woud aankwam zonder geld,werk of plan wat ik met mijn leven ging doen.
Maar vanaf die dag ging ik echt leven. Ik ging dingen waarderen waar ik zelfs niet aan gedacht had op toen ik in een appartement in de stad woonde. En ik leerde, dat je nooit het heerlijke, comfortabele gevoel van warmte kan ervaren als je het niet eens echt koud hebt gehad.

Ik startte met niks anders dan een droom. En vandaag leef ik mijn droom. Elke dag voel ik mij zo dankbaar dat ik kan blijven leven in mijn klein paradijs diep in de wouden van Noord-Zweden, en te werken met alle dingen waar ik van hou en mijn leven te delen met iemand die ik liefheb.

In deze video zie je een korte samenvatting van deze jaren. Natuurlijk zijn veel details niet inbegrepen omdat deze video anders 2 jaar zou duren indien ik alle belevenissen sindsdien zou tonen. Maar op zijn minst vertelt het mijn verhaal over het grotere geheel."
 
Tekst Onder Video: 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

The Insane World of Mega Rich Pastors (B) -

'WHO AM I? Tunde is an independent documentary filmmaker and producer who makes films and internet documentaries on the issues of our wo...