woensdag 27 december 2017

UFO discussies gaan eindeloos voort..

Wanneer je even wat rondzoekt op Internet kom je altijd weer recente artikelen tegen over ufo's, en over wie en wat zij zijn. Ik neem al objecten waar die niet thuishoren onder gewoonlijke types vliegmachines vanaf een eens verblijf aan de Noordzee. Die waarneming luidde voor mij het begin in, van continuerende waarnemingen - tot aan de waarnemingen van wederom gisteravond. Ik ben er altijd beducht voor geweest om daar zomaar openlijk over te verhalen. Jaren geleden maakte ik een tijd notities van mijn waarnemingen, en zette die als een verslag op de 'harde schijf'. Daarmee een behoorlijke fout makende, omdat de p.c. destijds het begaf en alle informatie daarmee kwijt was. Ik had deze waarnemingen zowel redelijk nauwkeurig beschreven met datums erbij en tekeningen.

Ik noem dit maar even "mijn ufo-periode". Het heeft verder weinig zin om daarover te schrijven, omdat sceptici en andere mensen het meteen afdoen als "anekdotisch". Dit kan ik overigens wel begrijpen. Wat de wereld nodig heeft is keihard bewijs. De opvallende lichten en hun geheel eigen manier van ergens te zijn, zich voort te bewegen, onderzoekend en aftastend welhaast, en voor mij zonder twijfel, hun notie van mij als waarnemer, en de manier hoe ze reageren op waarnemers - het zijn juist minder de kenmerken van lichtende objecten, het is veel meer hun wijze van er te zijn, wat hen doet opvallen. Hun manoeuvres zijn technologisch niet mogelijk zover de menselijke technologie - ze bewegen in verschillende snelheden, staan volledig stil op een punt, gaan zijwaarts of bewegen achterwaarts zonder enig verder manoeuvre. Dan weer lichten ze opvallend op, het lijken meer opwellingen van energie, het vibreert allemaal, dit onverwacht opwellen van lichtenergie is hun manier om zich kenbaar te maken. Doorgaans neemt deze vaak best wel verbijsterende lichtvorm weer af en hullen ze zich meer in het avondduister.
Veelal zijn ze met meer, met kleine groepjes. Er zijn ook verschillende waarnemingen, naast lichtobjecten heb ik vele malen opvallende driehoeken waargenomen. Het gaat om meer dan één type object.

Ufo's nemen een plaats in, naast de ongeveer vijftien jaar uittredingen die ik op jonge leeftijd had. Tijdens één van mijn meest mooie uittredingen betrof het ufo's. Alsof deze ervaring de feitelijkheid inluidde, van mijn latere reële ufowaarnemingen.
Ondanks dit begrijp ik volledig de grote aversie en de scepsis die er heerst aangaande ufo's, ook de speculaties erover behelzen daadwerkelijk 90 zo niet 99 procent loutere fantasie.
Wat ik niet geloof, tenzij men daar keihard bewijs voor aanbrengt, is dat ufo's in handen zijn gevallen van geheimzinnige regeringen of militaire complexen, al jaren hoor je van cover ups en achtergehouden informatie door regeringen, maar ik twijfel zeer of regeringen méér weten, ik geloof er zelfs geen barst van.
Laat staan dat ufo's deel uitmaken van heersende machten op aarde, en dat ze slechte bedoelingen hebben. Deze rijke verzinsels blijf je maar vernemen.
Laat ik het zo zeggen: Ex-president Bush en Obama weten net zoveel van ufo's als je eigen buren..

Ik heb ook nooit veel geloof gehecht aan ufo ongelukken, zoals Roswell, je kunt je niets meer stupide voorstellen dan een hoog geavanceerde beschaving die in staat is om verre ruimtereizen te maken, en misschien bewegen ze zich wel door verschillende dimensies - om dan ergens op aarde zomaar te verongelukken.

In mijn "ufo periode" toen ik er op avonden nog vaak uit ging rijden, om ze doorgaans in verduisterde oorden weer waar te nemen, anderzijds reageerden zij ook op mij - dit waren onze ontmoetingsplaatsen - deed ik weleens een en ander. Onder andere kwam ik in contact met een ufo geïnteresseerde uit Eindhoven, met deze jonge vrouw had ik enkele jaren een aardig hoofdzakelijk briefcontact. Naderhand had ze een UFO meldpunt opgericht. Ook heb ik destijds het maandblad Paravisie een brief gestuurd. Ik had mijn destijds ufo-verslag op diskettes vastgelegd, en die wilde ik ze wel opsturen als ze interesse hadden. Ze lieten weten dat ze benieuwd waren. Nadat ik de diskettes had opgestuurd heb ik van deze redactie nooit meer iets vernomen.
(Altijd vreemd gevonden.)

Toen ik ze nog eens daarnaar vroeg via een email, konden ze het niet thuisbrengen, dat is toch raar, of niet? Zoals al vermeld was ik het verslag kwijt door een p.c. crash. Ik hoopte het via hun misschien terug te kunnen ontvangen..

Heden heb ik de bijzondere lichtobjecten dusdanig volledig geaccepteerd in mijn leven, dat ik de avondlijke waarnemingen niet meer noteer, ik ben er wel van overtuigd dat er tussen mij en deze objecten - en om wat voor intelligentie het verder ook gaat - een verder niet uit te leggen band bestaat.
Heden heb je veel reden om maar niet te veel te melden, anders val je snel onder de categorie "UFO gekkies". Mijn leven was al niet bijster makkelijk...

Het is net zo zinloos als schrijven over uittredingen. Ik heb wel een samengevat verslagje opgetekend, en ook al eens gepubliceerd op Internet. Je krijgt er echt genoeg van dat zulke ervaringen of waarnemingen toch hoofdzakelijk worden weggezet in een of ander hoekje, er valt niks te bewijzen. En dan hebben sceptici er geen boodschap aan. Niet dat ik een boodschap heb aan sceptici..

Bepaalde dingen "weet" je, en meer hoef je voor jezelf niet te weten.
Onder hoeveel lagen zand anderen het ook willen begraven..

Nu is het bewijzen van buitengewone ervaringen nog één ding, maar wanneer er inderdaad een geavanceerde beschaving bestaat die al vele jaren en misschien al duizenden jaren de aarde bezoekt, dan is het voor deze beschaving natuurlijk een koud kunstje, om vanavond om tien uur openlijk te landen op een openbare plaats, waar een definitief en voorgoed onmiskenbaar bewijs zal komen, voor het bestaan van buitenaardse beschaving. Dit is hetgeen waar we mijns inziens op moeten wachten. Daarmee voorkom je het eindeloze belachelijke gekakel op Internet van welles nietes.

In een film van Star Trek, mijn favoriete serie op jonge leeftijd - maken de Vulcans waar de bekende Spock bij behoort zich op zeker moment algemeen bekend op aarde. (*) Spock is een tamelijk schertsfiguur met zijn puntoren en zijn rare gezichtstrekken wanneer men zijn "logica" aanspreekt, maar dit ontmoetingspunt, wat natuurlijk van wereldbelang was, was een definitief bewijs van een andere beschaving. Dit bewijs ging samen met een bepaalde ontwikkeling op aarde, namelijk met de zogenaamde ontdekking van "Warpsnelheid". Het zou in deze kúnnen dat een buitenaardse beschaving een bepaalt punt afwacht in de menselijke beschaving en vooruitgang, om zich dan wereldwijd bekend te maken.

Je vraagt je af waarom ze hun aanwezigheid afstandelijk bekend maken, zonder zich ooit ogenblikkelijk en wereldwijd bekend te maken, en de reden kan zijn dat ze de wereld geleidelijk voorbereiden - zodat mensen gewennen aan de voorstellingen van buitenaardse beschavingen.
Vooralsnog laat deze definitieve zekerheid zich niet kennen.........

(*) "Het officiële eerste contact tussen Vulcans en mensen was op 5 april 2063, toen een Vulcan verkenningsschip de warpvlucht van Zefram Cochranes Phoenix opmerkte. De Vulcans ontmoetten Cochrane op zijn lanceerbasis de dag na de vlucht. (Star Trek: First Contact) De Vulcans werden als het ware de "grote broer" van Aarde, door Aardse ambtenaren te adviseren op het gebied van de ruimte. De Vulcan hoge commando beschouwde mensen als gewelddadig en gelijkend op Vulcans voor de Tijd van de Opstanding en probeerden daarom om de vooruitgang van de mensheid in de ruimte te vertragen tot de juiste tijd er was." Bronlink 😏
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

The Insane World of Mega Rich Pastors (B) -

'WHO AM I? Tunde is an independent documentary filmmaker and producer who makes films and internet documentaries on the issues of our wo...