dinsdag 11 juli 2017

Nieuwe beelden rellen Hamburg

Een stukje uit Niburu "wie is er nu verantwoordelijk voor de chaos in Hamburg?"
De huidige wereld verkeert in een gevaarlijke toestand, telkens wanneer ik de rellen zie op de wegen en de conflicten wereldwijd, vraag ik me af, wat 'ikzelf' daarmee eigenlijk heb te doen. Ik weet niet of dit voor meer mensen een herkenbaar gevoel is. Ik ben noch LINKS noch RECHTS noch sta ik ergens in een 'midden', ik KIES NIET (dus ook partij politiek kan geen mens oorlog voeren met mij) ,
bovendien hang ik GEEN RELIGIE en GEEN TRADITIE aan, ik heb helemaal niks met religieuze overtuigingen en 'waarheden'.
Ik doe niet mee aan rellen en straatgevechten, ik werp geen rookbommen of andere bommen, ik heb helemaal niks met enige RADICALITEIT, feitelijk heeft niemand wat aan mij.

Toch is het zo, dat 'wij' door de gevaarlijke toestanden in de wereld gevaar kunnen lopen. De meeste slachtoffers van alle oorlogen samen waren geheel onschuldige slachtoffers. Kinderen bijvoorbeeld hebben nog geen enkele levensovertuiging, tenzij ze gedomineerd worden door al-te-radicale ouders die niet vroeg genoeg kunnen beginnen kinderen hun overtuigingen op te leggen -
Waarom moeten kinderen dan sterven voor de linkse en rechtse en radicale en andere overtuigingen?

Hamburg was weer een typische schrikbeeld, bekijk onderstaande / De rechtse politieke wereld, die van "de correcten" die de stoplichten vol op groen laat staan als het gaat over eindeloze emigrantenstroom uit het midden oosten en Afrika, waar de mensen overal de honger en de oorlog en het terreur ontvluchten, en het rijke westen beschouwen als het paradijs op aarde - roepen steeds meer weerstand op, waardoor zowel de landelijke burgers als de vluchtelingen onderling in gevaar komen.
Het elitarisme dat de huidige wereldeconomie dusdanig overheerst zijn veel mensen al jarenlang steeds meert beu aan het worden. De rellen zijn zeer grimmig.

Je kunt het de mensen die vluchten uit landen waar het economisch slecht gaat niet kwalijk nemen dat zij de honger en het geweld ontvluchten. Tenzij je een complete egoïst bent. Maar je kunt ook niet de ogen sluiten voor de toenemende onrust en het conflict wat dit veroorzaakt. Daarom zijn mensen de zogeheten "politieke correcte" al net zo hard beu.
Mensen nemen niet alleen zichzelf mee, ze nemen ook hun levensovertuigingen mee, hun religieuze overtuigen, de radicaliteit die uitgaat van deze overtuigingen, overtuigingen die zeggen dat je "ongelovigen moet doden" (en ongelovigen zijn voor moslims ook Joden of katholieken.) Het lijkt erop dat de rechtse politiek de mensen tegen elkaar wil opzetten, (verdeel en heers is de ware toedracht volgens complotdenkers.)

De enige remedie tegen de wereld ellende overigens is niet een vrije toestroom van mensen die de armoede ontvluchten of het landelijke dictatoriale bewind, maar het einde van grootkapitalisme en een rechtvaardige verdeling van de wereldrijkdom. In plaats van het storten van 'goede giften' de mensen ter plekke wereldwijd helpen om hun gronden vrij te maken van zowel conflicten als van armoede.
Als je de wereldvrede wilt helpt het weinig om je eigen grootkapitaal nationaal af te sluiten voor al de wereldarmoede, mensen gaan niet vrijwillig verhongeren en sterven, zodat een verwende westerling maar vooral "met rust wil worden gelaten". Nationalisme is geen antwoord meer in de huidige wereld economie, nationalisme is terugkeer naar een "stammen bewustzijn"...

Lees hier
Verdere Bronnen
NU.nl


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

The Insane World of Mega Rich Pastors (B) -

'WHO AM I? Tunde is an independent documentary filmmaker and producer who makes films and internet documentaries on the issues of our wo...