vrijdag 31 maart 2017

'Chemtrails' 1 zonnige dag later..

In de vroege middag opnieuw de opzichtige sporen van verschillende objecten. Als je zou kiezen uit doodgewone condens sporen of schijnbare sproeimachines die met grote hoeveelheden gassen uitstrooien, dan lijkt het veel meer op het tweede.

Bovendien viel mij bij mijn eigen opnames opvallend op, dat bij het ene filmpje duidelijk een vliegtuig was te herkennen met vleugels. Bij een ander filmpje scheen dit niet het geval, dit object leek meer op een schijnbare driehoek, er was ook sprake van een oplichten van licht. Dit was dubbel verrassend.

 

Filmpje 1 :

0:30

Bij dit filmpje herken je een vliegtuig met vleugels.
Bij het 2de filmpje lijkt het een ander object, eer driehoekig :

1:04.
 
28 sec.

Waarschijnlijk zou ik soortgelijke filmpjes gedurende de hele aankomende zomer kunnen maken,
wat is doe is enkel demonstreren dat dit geen fantasie is. Voordat de skeptici wederom aankomen, kan ik bevestigen uit een aantal waarnemingen, ook eerdere jaren, dat deze objecten continue in de weer zijn, en iedereen kan de dikke sporen zien die ze achter zich aantrekken, terwijl andere sporen daar kriskras doorheen lopen, totdat het ruim is beneveld van sporen door grote aantallen dezer objecten. Ongeacht of men gelooft in complotten of niet. Mij schijnt weermanipulatie doodgewoon een feit. Het wordt tijd dat de overheid dat publiekelijk toegeeft...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

The Insane World of Mega Rich Pastors (B) -

'WHO AM I? Tunde is an independent documentary filmmaker and producer who makes films and internet documentaries on the issues of our wo...