donderdag 20 december 2018

"Wat zou jij willen weten van je dierbare overledene?" (Wees sceptisch)

"Luisteren in de stilte
Een tijd geleden kwam ik op het idee om een speciale hypnosesessie te maken. Eentje die je helpt om je gedachten stil te maken. Intens diep stil. Zó stil dat je de geluiden van de andere kant kunt gaan horen. Geluiden van die mystieke wereld waar je naartoe reist, zodra je deze fysieke wereld achter je gelaten hebt.
Het resultaat kan emotioneel zijn, maar geeft je veel voldoening. Je stelt jezelf in staat om met deze sessie te communiceren met een verloren dierbare. Iemand die overgegaan is naar de andere kant. Het kan je helpen om meer rust te krijgen. Om tóch nog even dat teken te krijgen, waar je zo naar verlangt.
Zo ver weg, toch zo dichtbij
Weten dat ze er nog zijn is belangrijk. Want ik geloof niet dat het helemaal over is als je het fysieke achter je gelaten hebt. Er is te veel overtuigend bewijs dat je bewustzijn voortleeft in die andere dimensie, die zo ongrijpbaar lijkt en tóch dichtbij is.
En het werkt. Je kunt leren grip te krijgen op het ongrijpbare. Dus neem daarom deze stap en ontdek dat je in staat bent om contact te krijgen met diegene die je zo mist!
Je kunt vragen stellen en antwoorden krijgen. Het zal je helpen om een stuk innerlijke rust te krijgen. Speciaal tijdens deze dagen kan dat een erg welkom geschenk zijn.
Normaal is deze sessie € 49,99, maar als speciaal kerst-aanbod krijg je 50% korting! Je bespaart dus 25 euro!
Download hier de sessie Contact met een overleden dierbare.
Doe het vandaag nog en vier deze Kerst met ál je geliefden, ook degenen die er fysiek niet meer zijn…"
Bron en complete tekst


(Je reactie moet eerst goedgekeurd worden.)     
@salver ,
'hoe kun je dat garanderen?

Deze advertentie is gewoonweg grote oplichterij, dat is toch over duidelijk.
Een cursus om in contact te komen met Gene Zijde, dat is zulk een flauwekul.

Ik bekijk bij slapeloze nachten vaker die onzin van Astro tv, onzin omdat deze mensen alleen maar oppervlakkige en algemene dingen zogeheten doorkrijgen. Gisteren hoorde ik Daniel van Astro tv bv. zeggen: “Klopt het dat u kinderen heeft”. De loutere kans in gissen, van een dergelijke vraag is mogelijk 80/90 procent slagen.
Deze mevrouw doet zich voor als een lieve prinses, een sprookjeself, de mensen geloven haar omdat ze uitsluitend zegt wat mensen graag willen horen. Het is allemaal psychologie.

Waarom vragen die mensen trouwens, “Klopt dat” vraag ik me telkens af, ze weten het toch omdat ze het zó door krijgen?

Ik had in mijn jeugdjaren ervaringen met uittredingen. Ik weet om die reden dat er geen cursussen mogelijk zijn voor zulk soort ervaringen, ze treden volledig spontaan op. Zelfs op het moment ik meende dat ik het hele proces begreep en het altijd weer kon opwekken, is het gestopt en nooit meer voorgevallen. En nog ben ik niet 100 procent zeker ervan of zulke ervaringen daadwerkelijk gebeuren, of dat het trucs zijn van hersenen. Eerlijk gezegd geloof ik laatste ook niet.
Maar ik ben nooit opgehouden om kritisch en sceptisch te zijn. Voor zover maar.'

Bovenstaande heb ik als reactie gepost. Geen idee of het wordt geplaatst.
Noot: Is NIET geplaatst...

Mensen zouden toch af en toe wat lessen moeten nemen bij degenen waar ik nietmaals zo kapot van ben, namelijk de skeptici, wie nietmaals doorschouwd hoe mensen werken, zoals die op Astro tv, zijn weinig getraind in hun geest. Het is heel makkelijk opsombaar:

- Deze "sprookjesverkopers" zoals Danielle Nijhuis zegt úitsluitend datgene wat jij graag wilt horen, omdat je het graag hoort wil je het ook beamen. (Je bent een verlicht persoon of zoiets..)
Stel nu, iemand zou jouw zogenaamd voorspellen dat je binnenkort een ernstige aandoening zult krijgen, zou je dan niet eerder kwaad de telefoon op uit zetten?
- Ze zeggen úitsluitend oppervlakkige dingen, met een zeer hoog RAAD percentage, zoals: "Is je oma of opa dood", of "Heb je kinderen", op het moment je dat beaamt spelen ze daar op in.
- Ze spelen úitsluitend in op de INFORMATIE van JOUW, maar je hebt het zelf niet door, want zo is de mens nu eenmaal - hij wil je graag tegemoet komen, ze geven alle benodigde informatie die hun de gelegenheid geeft daarop te gaan zinspelen.
- De toekomst is (namelijk) een leuk gegeven voor Astro tv :
NIEMAND kent de toekomst. men kan die dus om het even hoe invullen..

Dat zijn reeds enkele makkelijk invulbare basisgegevens, mocht je ooit willen solliciteren..
De rest verhalen ze er zelf wel bij, over je jeugdjaren en toen je sprak met je overleden opa, en je contacten met Gene Zijde.

De grootste gave van al die mensen, is de gave van het strakke LIEGEN, wie zo góed kan liegen, verdient een speciale prijs...…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

The Insane World of Mega Rich Pastors (B) -

'WHO AM I? Tunde is an independent documentary filmmaker and producer who makes films and internet documentaries on the issues of our wo...