vrijdag 19 januari 2018

'Vrouw heeft al twaalf jaar seks met geesten'….

"Een Britse vrouw vertelt in het ochtendprogramma ‘This Morning’ dat ze met al twaalf jaar seks heeft met ‘geesten’.

22

Het begon allemaal toen ik nog verloofd was”, vertelt Amethyst Realm koeltjes. “Mijn verloofde was destijds op zakenreis. Ik voelde de aanwezigheid van een geest en kleedde me in een pikant setje. Ik verleidde hem als het ware. Voor ik het wist, lagen we samen tussen de lakens. Vervolgens werden we vergezeld door meer bovennatuurlijke wezens.”

1

Ze vervolgt: ”Sinds ik de liefde bedrijf met geesten, heb ik geen seks meer met mannen. Daar ben ik tien jaar geleden mee gestopt, toen mijn verloofde me een keer betrapte met een geest. Ik geniet nu volop van de spirituele lust, dus aan menselijke intimiteit heb ik op dit moment geen behoefte.”

Realm is ervan overtuigd dat een geest haar ook kan bezwangeren. ,,Daar is het nu nog te vroeg voor, maar ik sta er zeker voor open.

Overigens sluit ik een menselijke relatie niet uit, maar mijn seksleven is nu beter dan ooit.”

Phillip Schofield, Britse presentator van het ontbijtprogramma, reageerde gekscherend: ”Nou, je zult een behoorlijke reputatie hebben binnen de bovennatuurlijke wereld” (bron AD). Seks met geesten? Hebben jullie daar wel eens vaker over gehoord en wat is jullie mening over dit artikel?"

BRON.
Zie ook hier / en hier
Hier in 'This Morning' :
 
 

Gepubliceerd op 7 dec. 2017
 
Noot- 21/1- Voor iemand met enige openheid in geest, kan men zich nog afvragen of er subtiele lichamen bestaan vergelijkbaar met astrale lichamen waarvan deze vrouw zich gewaar is. Maar wanneer je haar zo verder verneemt beweert ze :
 
toekomst
'Op dit moment is de Britse vrouw gelukkig met haar situatie, maar in de toekomst wil ze graag trouwen met één van haar geesten en wil ze een gezinnetje starten. Dan moet ze natuurlijk nog wel even de ware vinden.'
Dit duidt op een grote verwardheid van deze vrouw, ondanks ze stabiel overkomt, nevelige fantasie en realiteit liggen heel na bij elkaar, de hersenen kunnen ook nog menige 'truc' uithalen. Ze speelt met vuur, wanneer er daadwerkelijk 'nevelige sferen bestaan waarin bewustzijn existeert' dan weet je niet waarmee je hebt te doen. Ze kan ook bevangen raken door negatieve krachten. Dat ze gelooft dat geesten haar kunnen bevruchten is volslagen onmogelijk. Het ware beter als men in dat sensatieprogramma niet zo welluidend zulke mensen zou aanhoren. Men draagt bij aan hun fantasieën.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

The Insane World of Mega Rich Pastors (B) -

'WHO AM I? Tunde is an independent documentary filmmaker and producer who makes films and internet documentaries on the issues of our wo...