vrijdag 12 januari 2018

Vreemde paarse luchten" (?)

😐Dat is toevallig, dat ik dit net lees op Niburu:
Vreemde paarse luchten (wijzen op nadering Niburu) Laatste maar tussen aanhaaltekens, want ik geloof nu eenmaal niet in een naderend Niburu.

Doch pas geleden keek ik wat door het bovenraampje naar buiten.
En viel me meteen die zeer vreemde lucht op verder door.
Ik maakte er enkele kiekjes van, hier zie je ze :

 
 

Het eerste plaatje met het schuurtje op de voorgrond, leek wel iets uit een horrorfilm met verborgen zombies😐😐😐
Gelijksoortig op de website van Niburu :

Een goed voorbeeld hiervan krijg je bij het zien van wat een lezer uit de omgeving Breda heeft opgestuurd (dank!). Het gaat om een foto van 10 januari 2018 en waarover hij schrijft:

Beste, hierbij foto’s van paarse lucht boven Breda woensdag 10 januari 2018.
Volgens diverse media reflectie van de kassen. Flauwekul. Volgens de weersverwachting reflectie van de wolken. Erg merkwaardig.
(Niburu.)
 
Reflectie van kassen is waarschijnlijk uitgesloten, kassen liggen er bv. niet in mijn buurt. Natuurlijk linken veel mensen momenteel aan allerlei merkwaardigheden, zoals ook opvallende indringende geluiden die men nergens onder kan onderbrengen / een of ander bijzondere gebeurtenis. Dit brengt de momentele tijdgeest met zich mee.   

De paarse luchten zullen wel een oorzaak hebben in momentele zich vormende wat bijzondere luchten, die samenhangen met de koudere temperaturen en de toch vreemde ontwikkeling van het wereldklimaat. Je kunt ze enigszins vergelijken met de veelkleurige poollichten. Meer zou ikzelf er althans niet achter willen zoeken -momenteel-  ........

*Twitter/Joke*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

The Insane World of Mega Rich Pastors (B) -

'WHO AM I? Tunde is an independent documentary filmmaker and producer who makes films and internet documentaries on the issues of our wo...